Scule Electrice, Scule de Mana, Accesorii pentru Scule, Magazin de Scule

scule Killtec              
 

Auto

 

Anvelope

 

Scule

 

Curatenie

 MAGAZIN SCULE

Oferta Curenta Scule
Accesorii Scule
Adezivi
Generatoare
Lubrifianti
Motofierastraie
Motopompe
OFERTE NOI
Scule
Scule de Mana
Scule Pneumatice
Utilaje pt. Constructii
Utilaje pt. Sudura
Toate Categoriile de Scule
 UTILE
Noutati Scule
Recomanda Link-ul
Sesizeaza Eroare

  PROMOTII SCULE

 
oferta scule makita elm 3300 makita plm 4101 dolmar et 100 dolmar ms31
 
 
  "RIGHT TO REPAIR" - Dreptul de a repara. Intrebari si raspunsuri
 Inapoi
 
Click pentru Marire!
"RIGHT TO REPAIR" - Dreptul de a repara. Intrebari si raspunsuri

1. De ce exista campania "Right to Repair"?
Masinile sunt, astazi mai mult decat oricand, adevarate "computere pe roti". Inovatiile tehnologice asigura un control mai bun asupra emisiilor, dar si mai multa siguranta si confort; insa tot aceste inovatii au facut ca mentenanta sau reparatiile pentru masina sa devina adevarate provocari. Fara acces efectiv la aceste informatii tehnice, la echipamente de testare si diagnoza multi-brand, la informatii referitoare la piesele de schimb si training-uri, operatorii independenti din piata auto ar fi privati de dreptul lor de a executa lucrari de mentenanta sau reparatii pentru masini. Ar disparea competitia din piata auto aftermarket si ar fi amenintat cu disparitia intregul lant de reparatori independenti, care astfel si-ar pierde libertatea de a alege piesele aftermarket pentru masinile lor. In ciuda tuturor pericolelor amintite, cei care fac politica locala si europeana nu constientizeaza decat intr-o foarte mica masura aceasta amenintare care care planeaza asupra pietei aftermarket multi-brand si efectele pe care le-ar putea avea asupra economiei si pietei concurentiale in Europa. Mai mult, legea Motor Vehicle Block Exemption (EC)1400/2002, creata pentru a proteja concurenta si posibilitatea consumatorului de a alege in ce priveste reparatiile si piesele auto, va iesi din uz in 2010, iar reinstituirea lui este nesigura. Legea "Euro 5" 715/2007/EC, care se aplica din septebrie 2009, prevede accesul la toate informatiile tehnice pentru cele mai noi tipuri de autoturisme, dar nu acopera si parcul auto existent. Reactia mai multor operatori multi-brand si organizatii din domeniu la provocarile legale si tehnologice a fost aceea de a se uni intru apararea nu doar a drepturilor lor de a repara - dar, mai important, a dreptului consumatorilor de a-si duce masinile in service-ul pe care il aleg ei, pentru reparatii si mentenanta.
2. Ce este campania "Right to Repair"?
Campania "Right to Repair" (R2R) este o campanie de informare la nivel european, realizata in numele tuturor celor carora le pasa de viitorul pietei auto AM multi-brand. Este nevoie de un mediu legal, corect si competitiv , care sa asigure libertatea alegerii pentru consumatori si care sa ofere posibilitatea existentei unei piete AM in mediul de afaceri, si de acum inainte. Campania R2R are scopul de a preveni aparitia unei legislatii ce neaga consumatorilor dreptul de a-si duce masinile in service-ul la care doresc, pentru intretinere sau reparatii, la preturi competitive. De asemenea, se angajeaza sa protejeze dreptul service-urilor independente de a axista, de a se dezvolta si de a deservi nevoile consumatorului. Numai o concurenta puternica, antreprenoriala, va asigura preturi avantajoase pentru consumatori, alaturi de servicii de calitate.
3. Care sunt scopurile campaniei "Right to Repair"?
Campania R2R a aparut in ajutorul dreptului de a alege si al existentei concurentei pe piata auto aftermarket, precum si pentru dreptul operatorilor independenti sau intretinere pentru vehiculele moderne, echipate cu unitati de control electronice si software complex.
Campania R2R vrea:
- sa imbunatateasca vizibilitatea si cunoasterea pietei auto aftermarket independente;
- sa asigure dreptul legal de acces la informatii tehnice, scule si echipamente, piese de schimb si instruire;
- sa promoveze un mediu legal care sa protejeze efectiv interesele companiilor mici si mijlocii din domeniu;
- sa sustina dreptul posesorilor de autoturisme de a-si alege service-ul de la bun inceput.
4. Cum ma afecteaza pe mine acest lucru?
Actuala lege Motor Vehicle Block Exemption (EC)1400/2002 include si reguli specifice privitoare la competitie in industria auto. Fara acces corect si complet la informatiile tehnice, la informatii asupra pieselor de schimb, la training-uri, la scule si echipamente de testare si diagnoza, operatorii independenti din piata AM ar fi privati de dreptul lor de a efectua lucrari de reparatie sau mentenanta pentru turisme. Ar fi pur si simplu scosi de pe piata, iar distribuitorii independenti si-ar pierde clientii. Producatorii de piese de schimb si scule ar ramane fara clientii de pe piata independenta AM. Este in joc supravietuirea intregului lant independent AM. Dreptul de a repara este menit sa apere dreptul consumatorului de a avea grija de masina sa, la preturi permisive, convenabile, inca din prima zi - inclusiv in perioada de garantie - si pe tot parcursul existentei acelei masini. Daca nu actionam acum, viitorul pietei auto AM, multi-brand si libertatea alegerii consumatorului sunt in pericol.
5. De ce este campania R2R importanta pentru consumatori?
Campania R2R are scopul de pastra o competitie reala, corecta, intre operatorii din piata independenta AM si retelele de service din Europa ale producatorilor de vehicule, pentru ca aceasta este singura posibilitate de a garanta libertatea de alegere a conducatorilor auto - respectiv alegerea service-ului reparator pentru masina proprie. Ei sunt cei care trebuie sa aleaga ce se intampla cu proprietatea lor, cine si ce face asupra a ceea ce este, in definitiv, masina lor.
Asta mai inseamna si:
- Dreptul de a decide cine sa aiba acces la datele tehnice inmagazinate in computerele de bord si de a hotara cum sa fie salvate si folosite aceste informatii;
- Dreptul conducatorilor auto si al operatorilor independenti de a afla defectele care trebuie corectate, ceea ce este in mod deosebit de important in contextul sigurantei vehiculului;
- Dreptul de a primi la montaj piese de calitate care satisfac toate normele legale in vigoare, indiferent daca acestea provin sau nu de la producatorul vehiculului.
6. Ce este piata AM independenta?
Aproximativ 665.000 companii (2005), din care 650.000 din categoria intreprinderilor mici si mijlocii iar 15.000 sunt producatori de componente auto, furnizori in acelasi timp si pentru piata AM independenta.
- 3.5 milioane de oameni angajati in 27 state membre UE (2005);
- care deservesc un total de 260 milioane de vehicule in UE (autoturisme, camioane si autobuze);
- si care asigura componente in valoare de 82 de milioane de euro (piese, anvelope, accesorii, etc.) pentru 227 de milioane de soferi (2005)
7. De ce este piata AM independenta vitala pentru economie?
Posesorii de vehicule in Europa cheltuie aproximativ 140 de miliarde de euro pe componente si service pentru autoturisme, de aceea un pret corect poate face diferenta intre mobilitatea accesibila si cea inaccesibila. Piata auto aftermarket independenta creste eficienta acestui sector, prin investitiile facute in Cercetare&Dezvoltare, in training-uri, in logistica, iar prin dezvoltarea de oportunitati antreprenoriale mentine existenta competitiei in toate colturile Europei.
8. De ce este piata AM independenta cruciala pentru Comunitate?
Piata AM independenta multi-brand este alcatuita dintr-o serie de operatori : service-uri auto, tinichigerii, distribuitori independenti, producatori de componente si accesorii, producatori de scule si echipamente de diagnoza, centre de inspectie, institute de training, etc. Este vorba despre o adevarata retea de intreprinderi mici si mijlocii in toata Europa, care actioneaza in sensul dezvoltarii economiilor locale si regionale. In consecinta, daca nu vom pune in pericol viitorul si potentialul de dezvoltare al afacerilor si al activitatilor locale, din toate zonele Europei.
 
 
RecomandaRecomanda  
 
BANERE SERVICE AUTO GALATI
 
 
service auto galati
 
In incinta unitatii puteti plati cu:
VA MAI OFERIM:
Scule
Echipamente de Curatat
Anvelope
Service Auto
NOUTATI:
Piese originale reconditionate
STIATI CA? - Dupa multi kilometri de utilizare, cand Piesele Originale se uzeaza, inca mai pot of ...
Citeste mai departe»
Bateriile originale
Stiai că? Bateria (sau acumulatorul) este principala sursă de energie la pornirea motor ...
Citeste mai departe»
Filtre de praf si polen originale
Stiati ca? Filtru de praf si polen reduce patrunderea polenului si a prafului fin in interi ...
Citeste mai departe»
Preturile si specificatiile tehnice de pe site-ul Killtec sunt informative, ele putand fi modificate fara preaviz.
Comenzile vor fi onorate in limita stocului disponibil. Comanda minima pentru livrarea la domiciliu este de 100 Lei.
La cererea clientului, produsele pot fi returnate in termen de maxim 10 zile de la data facturarii. In cazul in care returul este facut de o persoana juridica, firma Killtec va retine 15% din valoarea produsului, dar nu mai putin de 10 Lei cod postal brasov Harta Romaniei
Acest site nu contine cookies!
 
ANPC